10. אספקה
א. החברה מתחייבת לספק את ההזמנה בהתאם למועד האספקה המצויין בעמוד המוצר. במידה ונרכשו מספר מוצרים בעלי זמני אספקה שונים, החברה רשאית לשלוחם בנפרד או יחד בהתאם למועד האספקה המאוחר.
ב. ההובלה וההרכבה הינה ללא עלות, בכפוף לסייגים הבאים:
ג. המשלוח של מראות ומדפים אינם כוללים תלייה.
ד. כל טענה בדבר פגם במוצר שנתקבל אצל הלקוח תיטען מיד עם בדיקת המוצר בבית הלקוח. לקוח אשר חתם כאמור על טופס קבלת ההזמנה הינו הוכחה כי בדק הלקוח את המוצר וכי הינו שלם ומתאים לצרכיו.
ה. החברה אינה תישא בעלויות מנוף או עלויות הובלה מיוחדת.
ו. באחריות הלקוח לוודא כי הפריט שהוזמן ניתן להובלה אל ביתו.
11. מדיניות החזרות וביטול עסקה
א. הלקוח רשאי לבטל את ההזמנה תוך 14 יום מיום ביצוע ההזמנה, באריזתו המקורית ובכפוף להתניות.
ב. החברה לא תגבה תשלום בגין ביטול עסקה ותחזיר את הכספים בגין העסקה המובטלת בניכוי דמי משלוח.
ג. אם בעת הגעת המוצר לבית הלקוח, הלקוח מעוניין לבטל את ההזמנה, יינתן זיכוי כספי בניכוי דמי הובלה באם יוחזר המוצר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק ובאריזתו המקורית, כפי שנתקבל לידי הלקוח. כמו כן, ההחלטה בדבר מצבו של המוצר הינה החלטה בלעדית של החברה – החלטה כאמור אשר הלקוח לא יכול להתנגד לה על פי תקנון זה ועל פי הדין. מוצרים אשר הוזמנו ע”י הלקוח בהזמנה אישית ו\או מותאמת לפי מידות ו\או גוון, ואינם כחלק מסל המוצרים המוצגים באתר – לא ניתן לבטל את העסקה בגינם.
במידה ותרצו לבטל את ההזמנה מספר ימים לאחר שסופקה, ינוכו דמי הובלה והרכבה נוספים.
ד. בכל הרהיטים והמוצרים אשר מיוצרים בהתאמה אישית בהתאם להזמנת לקוח, לא ניתן יהיה לבצע החזרות לאחר ביצוע ההזמנה.
ה. בכל הרהיטים והמוצרים אשר מורכבים בבית הלקוח, לא יהיה ניתן לבצע החזרות לאחר הרכבתם.
12. אחריות
אנו מתחייבים לדאוג לתיקונו של כל פגם במוצר, אשר נובע מפגם בחומר או בתהליך ייצור במסגרת תקופת האחריות. זאת ללא תמורה, במסגרת תקופת האחריות ובכפוף להתניות המצוינות. תקופת האחריות הינה למשך שנה החל ממועד אספקת המוצרים לבית הלקוח. האחריות לתקינות המוצרים תקפה במשך תקופת האחריות בלבד.
האחריות לא תחול במקרים הבאים:
13. פרטיות
א. החברה עושה את מירב המאמצים על מנת להגן על פרטיותם של משתמשיה ולקוחיה ונעזרת בכלל האמצעים האיכותיים והמקובלים הקיימים ברשת לצורך שמירה על בטחון המידע. יחד עם זאת, כל האחריות לביטחון המידע אינה באחריות ישירה של החברה אלא של הגורם אשר נותן את שירותיו לחברה.
ב. החברה עושה שימוש בקבצי cookies, משתמש אשר אינו מעוניין שעוגיות יאספו במחשבם האישי, יכול למנוע את איסוף העוגיות על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן של המחשב.
ג. בהרשמה לאתר מאשר הלקוח להיכלל ברשימת הלקוחות הנמנים על תפוצת הדיוור הישיר של החברה. ניתן להסיר את הרישום מרשימת התפוצה בכל עת.
בכל שאלה או בירור בכל נושא שהוא ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות.
בפורטל שירות
בדוא”ל: [email protected]
בטלפון: 03-5504241
קנייה נעימה!
יצירת קשר
א’-ה’: 10:00-17:00
ו’: 10:00-14:00
קצת עלינו
כאן בשבילכם 🖤
קטגוריות מובילות
© 2024 כל הזכויות שמורות | כל התמונות, הסרטונים והתוכן הינם בבלעדיות מלאה של החברה, אין להעתיק או להשתמש ללא אישור
© 2024 כל הזכויות שמורות | כל התמונות, הסרטונים והתוכן הינם בבלעדיות מלאה של החברה, אין להעתיק או להשתמש ללא אישור
סלון וסביבת אירוח