הובלה והרכבה חינם 🖤

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הובלה והרכבה חינם 🖤

051-2248027

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
0
0
Subtotal:  0
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

פרקטיות שלובה בסגנון - הכל על מדפים מעוצבים

ירים את ידו מי שלא אוהב בית מסודר, ועדיין לעיתים נראה כי מדובר בלא פחות ממשימה בלתי אפשרית. עם שפע של פריטים, תמונות וחפצים, ההולכים ומצטברים להם עם הזמן, אנחנו במאבק מתמיד לשמור אחר הסדר, אם בבית או במשרד. 

הפתרון האידיאלי? מדפים מעוצבים – מענה מושלם לארגון עם טאצ’ מוקפד.

כולנו אוהבים את מרחב המגורים שלנו אסתטי, מסודר ומאורגן. אך סדר הוא לא רק ענין של העדפה, אלא גם רכיב מהותי בצורך שלנו בשקט ויזואלי, באיזון וכמובן בפונקציונאליות ופרקטיות. כאשר הבית עמוס בפריטים, המרחב מצטמצם, ואיתו גם הקושי להתנהל בפעולות הבסיסיות ביותר ביום יום שלנו. המשוואה פשוטה : מרחב מגורים מסודר הוא בחזקת win win, נעים לעין ומעניק שלווה וגם פשוט וקל להתמצא בו. 

בין אם מדובר בחלל קטן או גדול, בבית או במשרד, מדפים הם אמצעי נהדר לשמור על סדר, מבלי לגרוע מהמרחב ולו במעט. היצע המדפים הקיים כיום הוא מגוון וכולל סגנונות וחומרים שונים, מותאמי צרכים וחלל. מדף מתכת או מדף מעץ? מדף פינתי או מדף צף? עשינו עבורכן סדר בהיצע וענינו על כל השאלות החשובות >> 

מדפים מעוצבים – מגוון פתרונות מותאמי מרחב

תכנון נכון של מרחב המגורים שלנו או סביבת העבודה מאפשר לנו נעימות, אפקטיביות ויעילות. עולם עיצוב הבית מציע מגוון פתרונות מידוף בעיצובים שונים וחומרי גלם מגוונים. ביניהם תוכלו למצוא מדף מעוצב סטנדרטי, מדף צף, מדף פינתי, מדפי עץ וברזל, מדפי זכוכית ועוד רבים וטובים.

מדף צף  – מינימליזם מרחף

מדף צף נקרא גם מדף סמוי, בשל אופן התלייה הייחודי לו. בשונה ממדפים סטנדרטיים, למדף צף תלייה נסתרת, עובדה אשר גורמת לו להראות כ”מרחף באוויר” ומעניקה לו נראות מינימליסטית ויוקרתית. 

מדף עץ –  פתרון אולטימטיבי ורב תכליתי

מדפים מעץ מספקים מענה מדויק למגוון רחב של צרכים בתמחור משתנה. הם עמידים לאורך זמן, נוחים ובטוחים לשימוש והבונוס – בעלי מראה טבעי, אלגנטי ומינימליסטי, מה שהופך אותם לפריט עיצובי מושלם עבור חדרי ילדים, חדרי שינה וכמובן החלל המרכזי בבית, הסלון שלנו.

מדף מתכת ועץ – שילוב בין איכות לעיצוב מוקפד

מתכת מעניקה מראה נקי וגימור חלק לכל פריט עיצובי. השילוב בין מתכת לעץ מחבר בין המודרניות והעכשוויות שבמתכת לחמימות ורוך שבעץ. מדפי עץ ומתכת ישתלבו נפלא במטבח כפתרון אחסון לתבלינים, כלי מטבח ועציצים. ניתן כמובן גם למקם אותם בחדרי עבודה כאלמנט עיצובי ופרקטי המסייע בשמירה על מרחב עבודה מאורגן ואפקטיבי.

קוניצ’יווה – אנחנו HAIKU

מותג איכות לעיצוב הבית השואב השראה מתפיסת האסתטיקה והעיצוב היפנית, שבליבה אלגנטיות ואציליות, עידון ודיוק. אנחנו מאמינים כי פונקציונליות ועיצוב מוקפד הם שילוב מנצח, חיוני בהתנהלות היומיומית שלנו וביצירת מרחב אסתטי ופרקטי כאחד. הגישה הזו מלווה אותנו במחשבה ובתשומת הלב לפרטים הקטנים שעושים את כל ההבדל. אנו שמחים להזמין אתכם להתרשם מהקולקציה המגוונת שלנו ולהכיר מקרוב פתרונות מידוף איכותיים ונוחים הנבחרים בקפידה, בקווים נקיים ותוך חיבור הוליסטי לטבע.

×
דילוג לתוכן