הובלה והרכבה חינם 🖤

הובלה והרכבה חינם 🖤

051-2248027

0
0
Subtotal:  0
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

בחזרה לבסיס - כך תכניסו את הטבע הביתה

החיבור בין האדם לאמא אדמה הוא אחד החיבורים החזקים והקדומים שיש, כמעט כמו הטבע עצמו. זה לא סוד שבמפגש המופלא הזה שבינינו לטבע קורה קסם בלתי מוסבר: רוגע, רכות, נינוחות ושלווה. אלמנטים כל כך חיוניים באיזון שבין אתגרי היום יום לצורך במנוחה. עם ליסט ארוך של יתרונות מרהיבים, מה הפלא שכולנו חושקים באווירה של טבע במרחב הביתי שלנו?  כך תעצבו לכם טבע בבית בכמה צעדים פשוטים.

קשה להסביר את תחושת השלווה שאופפת אותנו בטבע: אין ספק, ציוץ ציפורים, משב של רוח, ימיסו גם את הלב האורבני ביותר, ירחיקו את הטרדות, ירגיעו את הנפש ויעטפו אותנו ממש בן רגע ברוגע ונינוחות. לא בכדי, אחד הטרנדים החמים בעולם העיצוב בשנים האחרונות הוא החזרה לטבע, המגלם את הצורך הכה טבעי שלנו להתחבר למקור ולאזן בין “רעשי הרקע” שבחוץ לבין רוגע ואינטימיות במרחב הפנימי והביתי שלנו. הטבע שייך לטבע, אבל גם בסביבת המגורים שלנו נוכל לקבל השראה מאווירת הטבע שבחוץ וליצור בקלות עיצוב נעים, מזמין ונינוח.

יצאנו למרחבים וחזרנו עם עצות זהב מלאות השראה. כאן מתחילים > 

צובעים את הבית בירוק –  קשטו את הבית בעציצים וצמחים

הדרך הטובה ביותר להכניס את הטבע הביתה, היא כמובן באמצעות צמחייה. תוכלו להוסיף צמחי תבלין ליד המטבח, להציב עציצים בסלון ואפילו לשלב אותם בעיצוב חלל האמבטיה. כל מגדל צמחים יודע כי הצמחים שלנו הם תוספת אסתטית נפלאה לבית, הם מוסיפים חמימות וחיות למרחב המגורים ומחברים אותנו בקלות לטבע. אך האם ידעתם כי יש בהם גם לא מעט יתרונות בריאותיים? עם מעט השקייה ואהבה הם יעניקו לכם אוויר נקי, יפחיתו תחלואה וזיהומים וישמרו על הסביבה הביתית שלכם אוורירית ונעימה. מה עוד נוכל לבקש?

טבעי זה הכי – קש, עץ וחומרים ממוחזרים

מגמת החזרה לטבע בעיצוב נושקת למגמות עולמיות של קיימות, שמירה על הטבע ומחזור. יותר מהכל היא מתכתבת עם מינימליזם, הרמוניה והרצון לחזור ולחיות חיים טבעיים ומיטיבים יותר. הבחירה האידיאלית עבור אווירה נינוחה ואותנטית היא בפריטי ריהוט מעץ טבעי, גולמי ואפילו מחוספס, במראה לא מלוטש. לצידם תוכלו להוסיף פריטים עיצוביים משלימים, כמו סלי קש, וילונות עם הדפסים מתאימים, כריות בגוונים טבעיים ועוד.

ויהי אור – נצלו את האור הטבעי בבית והשתמשו בתאורה רכה 

אור הוא אחד האמצעים הנפלאים להשיב את הטבע למרחב הביתי. שימוש באור טבעי במהלך שעות היום יוסיף חיוניות ואנרגיה חיובית למרחב המשפחתי שלכם. בהעדר אור טבעי, תוכלו להשתמש בתאורה רכה וחמה שתשתלב בהרמוניה בעיצוב הטבעי.

אווירת טבע ביתית – כאשר הפנים והחוץ נפגשים

אם יש לכם חצר ירוקה או אפילו מרפסת קטנה, תוכלו לטפח אותה ולהפוך אותה לחלק בלתי נפרד מהבית בכמה אמצעים פשוטים: להוסיף ריהוט טבעי, פריטי נוי ועציצים וכך לחבר בין הפנים לחוץ וליצור אווירת מרחב וטבע הום מייד.

קוניצ’יווה – אנחנו HAIKU

מותג איכות לעיצוב הבית השואב השראה מתפיסת האסתטיקה והעיצוב היפנית, שבליבה אלגנטיות ומינימליזם, הרמוניה עם הטבע, עידון ודיוק. הצורך בחיבור עם הטבע הוא אחד הצרכים הראשוניים והאנושיים ולא בכדי. אינספור מחקרים הוכיחו את התרומה המשמעותית שלו עבורנו : לאיזון, רווחה ואיכות חיים . אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מהקולקציה המגוונת שלנו ולהכיר מקרוב רהיטים ופריטים איכותיים, טבעיים ונוחים הנבחרים בקפידה, כך שתוכל לשלב בקלות ובנוחות את היופי שבחוץ וליצור מרחב ביתי נעים והרמוני.

×
דילוג לתוכן